Dalegudbrand Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hvordan er det å komme opp på Munken fra Leirungsdalen vinterstid? Siter
500fjell Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Mayhassen gikk der i slutten av april med snø og har skrevet en beretning her: http://mineturer.net/jotunheimen/2007/leirungsdalen.html Men så er ikke han en A4 fjellfant akkurat Siter
Dalegudbrand Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Ser greit ut det, jeg innbilte meg at man måtte sikre opp der, men finnes åpenbart flere muligheter. Blir med ski på ryggen, men tenkte å ta nedkjøringen om Rasletind, ikke omvendt. Du har forøvrig et punktum for mye på slutten av linken 500fjell Siter
500fjell Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Sannelig har du rett, det er rettet Nei, den oppstigningen til Munken har vel gul trekant i NFO2000m (og grønn trekant i Jotunheimenboka), og med greie snøforhold er det nok ikke noe problem opp der Siter
Mayhassen Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så var dette min andre tur til Jotunheimen og rimelig uerfaren den gang. Har ikke lest hva jeg skrev selv den gangen, men husker den som en morsom rute som ikke var vanskelig, men litt utsatt. For en som er litt fjellvandt er det intet problem. Siter
Dalegudbrand Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 April - telt i Leirungsdalen - telemarkski - en uke fri = "I like" Siter
Mayhassen Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Digg! Noen spesielle steder du vil anbefale å kjøre ned? Har selv verden til min disp etter 12.mai i år, og da blir det telt i den dalen for min del også Siter
Dalegudbrand Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Digg! Noen spesielle steder du vil anbefale å kjøre ned? Har selv verden til min disp etter 12.mai i år, og da blir det telt i den dalen for min del også Har ikke noe seriøs skikjøringserfaring fra området, så dette blir å "bryte nytt land" for min del. Ser at det er en del artikler på Fri Flyt (blant annet Munken), men slik jeg kjenner området fra andre sesonger burde det være muligheter for noen "gyldne øyeblikk" Vil du ha nabo i Mai så kan det tenkes jeg tar noen dager da også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.