LTP Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Er veien til Jotunheimen fjellstue vinteråpen? Har tenkt å gå opp på Smørstabbtindene herfra før nyttårsaften. Siter
MBK Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Sist jeg sjekket var bommen stengt ved Vegaskjellet, altså der man tar av til Leirdalen / Leirvassbu. Siter
guzzi Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hvor sjekker du slikt? På Statens Vegvesen sine sider står det bare at Sognefjellsveien, rv 55 er vinterstengt... Og når åpnes denne veien vanligvis? Jeg har planer om noen toppturer rundt Krossbu i mai... Siter
agno Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Når man bor i Bøverdalen er det lett å sjekke slikt. Ellers så åpner veien til 1. mai. En telefon til turistkontoret i Lom gir også mange svar. Siter
guzzi Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Bøverdalen er en fortreffelig plass å ha som bosted! Mange fordeler med å bo der, ikke minst muligheten til å opplyse oss utenforstående når den fantastiske naturen har lettest tilgjengelighet Regn med å se meg tusle forbi rundt himmelfartsdagen, da blir det Sognefjellstopper på rad og rekke! Tusen takk for god info! Siter
MBK Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jeg sjekker slikt enkelt fordi jeg bor i Bøverdalen. Ellers jobber jeg også på turistkontoret i Lom sommerstid, så jeg er dermed litt "dobbeltopplyst" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.