Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Har vært noen tre- fire dagers turer nå med 111 n. Jeg innbiller meg at den mister trykket for fort i forhold til hva jeg husker den gjorde tidligere. Den brenner rent og fint, men den virker som den mister "piffen" etter et par minutter. kan det vaære en liten lekasje i trykktanken.

Annonse
Skrevet

Da har jeg testet det......Pakningen i lokket var knekt, eller at jeg knakk det når jeg tok det ut :wink:

Er dette en stiv pakning, eller skal det være en myk O ring sak ? :D

Er det gutta i drammen som har slikt?

Skrevet

Så bra ! Jeg er i ferd med å bli en 111 suporter...( igjen) :wink:

Ettersom vekt ikke er et tema på de fleste turene mine, så seiler 111`n opp som klar favoritt......Nostalgi er noen ganger veldig sjarmerende... :D

Skrevet

111 virker, og det er det ikke alt jeg mener gjør.

Håper på snø snart, sånn at jeg får testa julegavepulken, telt og et par 111.

Har noen stykker nu, s¨nn rundt 7

og ungene har også en hver....

Gjest Srx (Ron)
Skrevet

Har en 111 som jeg må bytte bly pakninga på justerskruen på.

Er ikke så enkelt å få denne på uten å skade den.

Skrevet

Apropos den pakninga i lokket: Er denne stiv som standard, eller skulle den vært myk?

Hvis den er stiv i utgangspunktet må det jo bli trøblete å bytte den ....Eller ?

Skrevet

Den skal vere mjuk og bøyelig.

Blir hard med åra og mange oppvarmingar.

Som Runegutt skriv, nitrilgummi er tingen.

Går fint med ein o-ring i passe dimensjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.