Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Alle helgene snør/regner bort denne våren! Er det flere som er frustrerte?? Turer til Tjørnholstind, Gravdalstind og Storebjørn må ganske enkelt skrinlegges! Siter
Kim Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Ja dette er til å bli gal av Vanligvis har vi to uker med flott vær i mai, men nå er det ganske skiftende. Vi får håpe det bedrer seg og at det slutter å snø i fjellet. Jeg har lyst å starte fottursesongen... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Jeg har også store planer som nærmest løpende blir skrinlagt, enten fordi været er for dårlig eller fordi værmeldinga er for dårlig uten at været blir dårlig likevel.... Stort sett bare dårlig værmeldinger om dagen, så vel som i dag. Til tross for det. I ettermiddag og i hele kveld var det skyfritt i sentral og vest jotunheimen Likevel, jeg gleder meg over hver cm. snø som kommer i fjellet, og hvert et bidrag til opprettholdelse av vår bremasse _______ Morten Siter
Erling Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Jeg har stor planer for himmelfartshelgen og sjekker jevnlig 10-dagersvarselet på http://www.weather.unisys.com/mrf/9panel/mrf_500p_9panel_eur.html Kanskje ikke så mye å stole på så langt frem i tid, men på værkartene er det da tydelig at det skal være høytrykk over Skandinavia og høyere temperaturer torsdag - søndag i neste uke. Om ikke annet så får det frem humøret mellom regnbygene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.