bonzai Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Nissen har vært så snill å gi meg et Downmat 9 DLX liggeunderlag til jul. Helt storveis! Men hvordan skal man egentlig oppbevare liggeunderlag med dun i? Vet at dunsoveposer ikke skal ligge i kompresjonstrekket, men kan dununderlag ligge sammenrullet hele tiden uten å ta skade av det? Siter
asghegg Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Godt spørsmål! Har tatt mitt ut av posen og rullet det sammen i full bredde å lagt det på hylla uten noen pose. Siter
gremlin Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Fikk beskjed av selger (www.vpg.no) att jeg IKKE måtte lagre det sammenrullet da jeg kjøpte mitt. siden har det hengt over ei snor på boden, når det ikke er i bruk. Siter
Nisso Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det samme gjelder med Dun-soveposer, den sal henge så fritt som mulig. Og hvis man henger den over en snor, må man passe på at den ikke henger over samme sted over lengre tid! Siter
Friluftsnoob Skrevet 25. oktober 2020 Skrevet 25. oktober 2020 Bumper liv i denne tråden igjen SKal rydde litt etter siste tur, og nå ligger liggeunderlaget godt rullet sammen i sin originale pose (ikke spør hvordan jeg klarte dette!). Jeg har pleid å blåse de litt opp etter endt bruk, fordi det har jeg blitt fortalt er riktig med dun. Men gjelder det liggeunderlag også? Finner ingenting om lagring når jeg googler...Den tar jo stor plass oppblåst og har ikke store plassen. Siter
+Blindgjenger Skrevet 25. oktober 2020 Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Ble diskutert for ikke så lenge siden (også i en gjenoppliva zombie-tråd 😊 ) Endret 25. oktober 2020 av Blindgjenger 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.