Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en noe tilårskommen eTrex. Gummien rundt GPS'n har begynt å løsne. Noen som har opplevd det samme? Lurer på å lime det på igjen selv, men vet ikke helt hvilken lim jeg skal bruke. Kanskje kontaktlim? Er takknemlig for innspill.

Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men har lest om andre som har vært plaget med det.

Kan virke som det har vært en svakhet på e-trex modellene. Tror nok kontaktlim vil gjøre susen, bare husk å ha lim

på begge flatene.

Skrevet
Har en noe tilårskommen eTrex. Gummien rundt GPS'n har begynt å løsne. Noen som har opplevd det samme? Lurer på å lime det på igjen selv, men vet ikke helt hvilken lim jeg skal bruke. Kanskje kontaktlim? Er takknemlig for innspill.

Jeg har i det siste begynt å få det samme problemet på min eTrex Vista HCx, men har ikke gjort noe med det ennå. Den er bare halvannet år gammel, så jeg får se om jeg orker å slåss mot den såkalte kundeservicen til Mamoz om det. På min GPS er gummien bare løs i toppen foreløpig, og jeg har ikke sett hvordan det eventuelt påvirker knappene og vanntettheten dersom den løsner, men jeg ser for meg at usb-tilkoblingen fort kan bli tilsmusset.

Limet som er på fra før ser ut til å være av en type som bare blir seigt og klissete, men aldri stivner helt. Om man antar det er valgt med en hensikt så er nok det lureste å lime på nytt igjen med et lim med lignende oppførsel.

--

Du kan'ke stikke kjepper i romjula.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.