Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Var jo nesten slik som Lars Monsen gjør det på vinterturene! :D

Eneste at han forflytter seg litt mer og bor i telt da... tror nesten telt og sovepose er en smule mer komfortabelt enn en Amazon...

Hehe ja enig i det. Å sove i bilen har jeg forsøkt, og det er ikke behagelig!

Skrevet
Veldig artig link, han klarte seg bra tross masete gjester, godgutt.

(musikken America med Horse with no name)

Han er nok ikke så veldig sosial av seg, så jeg synes også han greide seg bra.

Her er en enstøing til. Ludde i Kojan:

Skrevet

Hehe ja enig i det. Å sove i bilen har jeg forsøkt, og det er ikke behagelig!

Uenig, sov i forsetet i tre uker i Nord-Norge. Har man en madrass i tillegg (noe jeg ikke hadde) vil det nok være enda bedre. Overnatting i bil er undervurdert, mye bedre enn i telt om man har basecamp ved bilen! Så slipper man å pakke sammen et telt og alt det styret.

Dessuten, hvis en morder kommer om natta, er det bare å sette i nøklene og reise :) Sånn sett tryggere.

Skrevet
3 uker i bilen? Hva slags bil var det? Sikkert andre biler som er bedre enn andre vil jeg tro. :)

Hehe, sikkert andre biler som ikke egner seg til det bruket så bra. Jeg lå i en Volkswagen Passat 1996-modell :D Lå i passasjersetet, funker nok i førersetet også bare da er rattet litt i veien for bena. Helt konge å ligge der mens nattønsket på P1 går :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.