Gå til innhold
  • Bli medlem

Spritkanne med bøyd tut til trykklampe


Øystein_S

Anbefalte innlegg

Jeg har en optimus 930 (lik den på bildet). For å helle i sprit i skåla for forvarming må jeg av med bøylen, toppen og glasset. Hadde jeg hatt en spritkanne som vist på bildet hadde alt vært enklere. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik eller tilsvarende? Må ha bøy på tuten!

Ps! Bildet er rappa fra http://www.swedlamp.se/forum/

post-2480-13347459832_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.petromax.dk er ett sikkert stikk!!!

det er også en fyr på finn.no som selger veldig mye primus`er og ekstrautstyr, han har hatt denne flaska for salg tidligere. bare søk på "primus" og velg han som har mest for salg. husker desverre ikke hva han het eller hvor han holder hus.

Det er også mulig att www.uniflamesupply.no kan skaffe denne flaska.

en siste mulighet er å kjøpe ei billig, billig trykklampe fra clas ohlsson eller lignende, da flaska vanligvis følger med lykta!!

sjøl så bruker jeg ofte den flaska som benyttes til optimus 111, men med en liten påmontert slangebit som helletut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.