Gå til innhold
  • Bli medlem

God service!

Pizzabudet

Anbefalte innlegg

Annonse

det er vel strengt tatt ikkje ein reklamekanal dette her, men eg har også lyst til å nevne vpg.no i oppdal der eg nettopp har kjøpt ski på nettet.

det var ein liten fabrikasjonsfeil på den eine skia eg fekk, og servicen eg har fått så langt må eg seie at er svært bra. utan å blunke så fekk eg velge om eg ville sende dei opp att, slik at dei kunne sette bindingene over på eit nytt par, eller om dei skulle borre hol i eit nytt par, slik at eg kunne flytte bindingane sjølv og sende dei gamle opp att etterpå.

eg valgte sistnevnte, og dei nye ferdigborra skia er no på veg i posten. det var ingen spørsmål om å få sjå skia, sjå bilde av skaden eller nokon annan form for vurdering.

eg nevnte også at eg skal på tur til helga og skulle gjerne hatt dei innan den tid. dei kunne sjølvsagt ikkje garantere for kva posten får til, men hvis ikkje dei nye skia kjem fram så kan eg berre bruke dei gamle før eg byter.

no kan ein jo sjølvsagt seie at dette berre skulle mangle sidan det er ein fabrikasjonsfeil, men eg oppfattar likevel den velviljen dei har vist så langt som godt over det som er gjennomsnittet rundt omkring. spesielt sidan dei ikkje har sett feilen, og at dei stolar på at eg sender dei gamle skia opp att (noko eg sjølvsagt skal gjere med ein gong) utan å finne på noko tull. eg har vore borti eit par liknande tilfeller med amerikanske nettbutikkar, og der har det aldri vore aktuelt å sende meg noko som helst før dei har fått den gamle i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette ikke er en reklamekanal synes jeg overhodet ikke det er noe i veien med å dele gode erfaringer med andre.

Slik som man også bør dele dårlige erfainger når de kommer...

Jeg har også gode erfaringer fra vpg.no da jeg ødela en binding.

Veldig hyggelige og serviceinnstilte folk.

Vil også nevne sportsnett.no sin butikk i Asker som en flott butikk med flinke og hyggelige ansatte (i alle fall de jeg har vært borti)

Liker meg mye bedre der enn både i nettbutikken og i butikken i Oslo, selv om jeg ikke har noe særlig å utsette på dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.