Pizzabudet Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Finnes det forhandlere av det merket i Norge? Jeg var København i sommer og fikk kjøpt meg ei bukse som var stor nok i lårene og rompa. Mine svake punkter kan man si. Andre merker har ikke så store størrelser. Tenker helst på små forhandlere som kan yte ekstra service ved å bestille den buksen jeg vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aker Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fjällräven har jeg kommet over i mange sportsbutikker, både sport 1 og flere andre kjeder. Her i Trondheim er det ihvertfall 2 butikker med Fjällräven - LM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Søk her: http://www.fjallraven.se/Templates/reseller.asp?SectionId=2988 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armadaaa! Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja fjellreven er et knall merke! i Tr.heim finner man fjellreven f.eks. i sportsbutikken Aksel Brun. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabudet Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja fjellreven er et knall merke! i Tr.heim finner man fjellreven f.eks. i sportsbutikken Aksel Brun. Takk for tipset. Trondheim er en fin by så kanskje jeg skal ta meg en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabudet Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Søk her: http://www.fjallraven.se/Templates/reseller.asp?SectionId=2988 Takk! Jeg forsøkte, men fikk ikke opp noen ting. Selv ikke i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabudet Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Fjällräven har jeg kommet over i mange sportsbutikker, både sport 1 og flere andre kjeder. Her i Trondheim er det ihvertfall 2 butikker med Fjällräven - LM Takk for tipset. Er ikke så begeistret for kjeder. Har erfaring med at de ikke kan bestille ting man ber om. Eller er det ikke slik over alt? Virker som Trondheim er byen hvis man vil kjøpe Fjällräven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MH Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Friluftsmagasinet i Oslo selger fjällräven. De har det bare ikke på nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabudet Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ok, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.