Vannblemmemannen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har lenge vert på utskikk etter en solid dagstursekk (ikke over 45 lit) som har hoftebelte som tåler slitasjen over lang tid og er komfortabelt til feste fjellpulkdraget fast i. Jeg er ikke interessert i å vite hvordan en kan mekke det til på en hvilkensomhelst sekk (selv om jeg er fan av hjemmemekka ) Er det noen som har tips? Det trenger ikke å være eksisterende ring til feste, men det må være gode muligheter for å feste ring selv uten fare for å ødelegge sekken... PS: har lest siste nr av villmarksliv og trenger ikke tips hentet fra bladet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Til dette bruker jeg en millitærsekk. Sitter ute på jobb nå så har ikke mål på den men antar det er en vanlig stridssekk. Den har et overdimensjonert hoftebelte som passer bra til det bruket du beskriver. Dessuten er den god å gå med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannblemmemannen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for svar! Vet du hvor en får fatt i denne? Militærutsalg? Kom gjerne med andre anbefalinger folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den finnes muligens på militærutsalg, men fikk den av sønnen etter Afghanistanopphold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robertkantun Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det Ligger ute Dagtursekk som også er pulkdrag på nettbutikken xxl.no Ligger under tilbehør pulk og koster 999,- Virker både robust og genial. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vatn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=19023&highlight= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har sett at Fjellpulken har noen små sekker med pulkfeste på hoftebeltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.