larspet Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Siden jeg gjorde det svakt i quiz-en til 500fjell, syntes jeg at jeg kunne ta igjen litt med denne testen som går ut på å plassere delstatene i USA. www.aftenposten.no/reise/test_quiz/article2346001.ece Du må jobbe for å slå persen min; 100% rett på ca. 1 min. Siter
alfred97 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, tror ikke jeg gidder å prøve å komme under minuttet. Min pers er 1:13, og noe særlig lavere tror jeg ikke jeg kommer. Siter
500fjell Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hehe Lars Petter! Jeg hadde hvertfall ikke sjans, har glemt en del av de statene gitt Siden jeg fikk så dårlig tid at jeg ikke fullførte må jeg svare: http://www.gruble.net/geografi/kart/ Ta alle sammen på vanskelig (kun hovedsteder)! Jeg fikk totalt 2 feil første forsøk (Bratislava og Djibouti). Siter
alfred97 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 huhu.... etter noen flere forsøk kom jeg ned på 1:04.6 Kanskje det ER mulig å komme under minuttet likevel? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.