Gå til innhold
  • Bli medlem

Vestre Leirungstind / Vesle Knutsholstind


Trond

Anbefalte innlegg

Annonse

I 1989 var vi en gjeng som gikk fra V. Leirungstind til Store Knutsholstind. Noen drog rett opp fra sør på V. Knutsholstind, uten sikring. Forsto det slik at det var noen 3’er opptak der, så sikring kan vel være greitt. Resten av oss traverserte i vestsida av toppen og kløyv oppå toppen fra nord. Så vidt jeg husker, etter så mange år :-) , var det ikke nødvendig å sleppe seg noe særlig ned mot Svartdalen. Videre mot Store Knutsholstind var det for øvrig greitt.

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydeggen direkte på Vesle Knutsholstind er treerklatring. En tanke enklere er det å dra ut til venstre (mellom 10 og 20 meter) på noen hyller fra bunnen av skaret. Da finner en noen formasjoner opp mot toppen som jeg vil gradere til lettere enn treer. Omveien rundt vestsiden av toppen tror jeg fører en ganske langt ned i fjellsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.