Kristianrk Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Hei! Jeg og en kompis slenger på oss sekken til sommeren og går Rogaland på langs fra Hauge til Haukeliseter. Ta derfor gjerne en titt innom nettstedet våres: www.rogalandpaalangs.com Til dere som ville ha turrapport fra Hardangervidda på langs, så finner dere full rapport på nettsiden med video, bilder og tekst! Håper dere finner frem ! Siter
Carl F Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Virkelig fin side, gutter! "Tinderanglerne" ønsker dere selvfølgelig lykke til Siter
Nutfant Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hei Fin hjemmeside dere har laget til. Lykke til med ekspedisjonen ! Siter
500fjell Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Slutter meg til lykkeønskingene! Det er kult med sånne prosjekter! Siter
Kristianrk Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Skrevet 14. mai 2009 Nå nærmer turen seg med stormskritt og vi gleder oss utrolig mye! En drøy måned, så er vi avgårde. I denne anledning vil jeg linke til nettsiden, www.rogalandpaalangs.com, hvor jeg har lagt ut link til 3 turfilmer fra vinteren. PS! Skal forresten gå 17. mai toget til Jøkulen i år, andre som skal? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.