johnpd Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 fått tilbud på norrøna trollveggen xcr bukse ka e forskjellen på denne og proshellen? og tilbudet gjelder bare i morgen så håper noen gidder å svare meg. Siter
Vandrelysten Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 i utgangspunktet er det bare materialet i backingstoffet som er byttet; http://www.escape2.co.uk/advice/goretex_pro_shell.htm google er din venn forresten. Siter
[email protected] Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Tenkte du Trollveggenspesifikt eller XCR vs proshell? Dersom du mente XCR vs proshell så liker jeg proshell MYE bedre enn XCR. Det påstås at proshell er mer slitesterkt, det kan jeg ikke uttale meg om, men når det gjelder "pusteevne så funker proshell MYE bedre for meg. Jeg blir veldig varm når jeg jobber, f. eks går med tung sekk. Proshell "puster" MYE bedre, ihvertfall virker det slik for meg, jeg forblir tørr lengre enn i XCR plaggene mine. Stort pluss også at plaggene blir en god del lettere.... Kapt11 Siter
t0bbE Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Eneste forskjellen mellom XCR og ProShell er at 3 lags XCR hadde strikket polyester, mens ProShell har vevet nylon innerst. Nylon er en del mer slitesterkt og lettere, men ellers er de like. Tror ikke du vil merke all verdens med forskjell. 3lags XCR er fortsatt helt supert! Har en Norrøna Recon dress selv som jeg ikke ville bytta mot noe som helst! I XCR! Siter
johnpd Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Tenkte du Trollveggenspesifikt eller XCR vs proshell? Kapt11 ja, tenkte trollveggen xcr vs. trollveggen proshell. har fått et tilbud om trollveggen xcr til 1999,- og det gjelder bare ikveld Siter
maxwaagal Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Ser for meg at du har tenkt deg på handelkveld med bergen turlag på platou idag?! Jeg har selv den nevnte buksa med xcr goretex, og er knallfornøy med den. Har hatt den i 3-4 år nå og brukt den til alt fra skiturer, sykling, fjellturer og til hverdags når bergensværet blir for jævlig. Den er slitesterk, puster greit og er et veldig allsidig plagg. Dessuten ser ikke xcr modellen av trollveggenbuksa så jålete ut som proshell modellen, noe som er positivt sånn jeg ser det. Løp og kjøp, du blir sikkert ikke aleine på platou idag... Siter
johnpd Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Ser for meg at du har tenkt deg på handelkveld med bergen turlag på platou idag?! Jeg har selv den nevnte buksa med xcr goretex, og er knallfornøy med den. Har hatt den i 3-4 år nå og brukt den til alt fra skiturer, sykling, fjellturer og til hverdags når bergensværet blir for jævlig. Den er slitesterk, puster greit og er et veldig allsidig plagg. Dessuten ser ikke xcr modellen av trollveggenbuksa så jålete ut som proshell modellen, noe som er positivt sånn jeg ser det. Løp og kjøp, du blir sikkert ikke aleine på platou idag... hehe, ja du gjettet helt riktig! ka mener du med jålete? har bestemt meg for å utsette buksekjøp en sesong til... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.