Busken Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Produsenten sier: GPS TO BE REPLACED WITH THE TPNS (TWO POINT NAVIGATION SYSTEM)! You can now throw away your GPS, radar or magnetic compass. Getting to where you want to go can now be achieved by using the new Two Point Navigation System (TPNS). TPNS does not require passing satellites or any power source and looks attractive on any vessel. Fitting TPNS is more than half the fun, as it can be mounted anywhere. Join the growing band of happy navigators that find so much relief and satisfaction in using the Two Point Navigation System TPNS - TWO POINT NAVIGATION SYSTEM Har dere kjennskap til dette? Hva tror dere? Mulig jeg får lagt ut et bilde av herligheten om ikke altfor lang tid. Siter
Odin Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Tja. Hva er det? Det var ikke mye beskrivelse..... Jeg har samme produktet på mitt vanlige kompass, krysspeiling. Så lenge det ikke er tykk tåke. Siter
Kjell Iver Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Den var humoristisk ment den der ja http://www.sailing-newsfeeds.com/sailing-news/tpns-to-replace-gps/ Som man ser kommer den i to versjoner.. Siter
Busken Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 He-he. Merkelig at jeg bare fikk adult-versjonen på e-post, gitt Orket ikke å vente til 1. april... Sunn skepsis, Odin! Siter
+Mase Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Denne er betimelig: Sitat Just don't post a pic of the Triangular Navagation System Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.