barre Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Hejsan, här är lite bilder fra en tur jag gjorde för två veckor sedan. Bergen söder om Sunndalen, närmare bestämt fale - vangshaugen - gammelsetra - gjöra. Det är svårt att misslyckas med en tur i dessa fantastiska omgivelser! Turen blev väl kort, men jag tog nog rättt beslut som kortade ned turen, dagen efter skulle det bli 12 minus på fjellet og mye vind. Hade inte så stor lust med det! Fler bilder fra turen finns på www.denhoganord.se/sunndalsfjella08/sunndalsfjella08.html Trevlig helg på er! Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Mayhassen Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Vakkert dette ja! På tide at jeg kommer meg litt mer vestover selv snart. Bra bilder her og på siden din. Neste gang får du ta bussen opp til Spiterstulen vinterstid, ganske interessant det også vil jeg tippe Siter
barre Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Finere blir det ikke. jo då, nesta sommar! Bara vintern är överstökad så. Vakkert dette ja! På tide at jeg kommer meg litt mer vestover selv snart. Bra bilder her og på siden din. Neste gang får du ta bussen opp til Spiterstulen vinterstid, ganske interessant det også vil jeg tippe Tack så mycket. hehe nja vet inte om nerverna skulle klara det jag var fullständigt livrädd när jag åkte sunndalen österut. Men ett grymt mäktigt landskap och vackert när landskapet öppnar sig när man närmar sig Oppdal. Tänk om det fanns dalgångar med sådana dimensioner i sydnorge utan vägar och hus Men då får man väl åka till Sarek eller kanske nordnorge Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Finere blir det ikke. >Vilken utsyn mot fjellen på andra sidan Sunndalen...> Trolla, Såtbakkollen, flere ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.