Ole Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hvor kan jeg få kjøpt små poser på 5-20 liter for å pakke div. ting nedi sekken med? Hvor kan jeg få kjøpt duck-tape? Og finnes det en bra hoftesekk til en rimelig penge? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hvor kan jeg få kjøpt små poser på 5-20 liter for å pakke div. ting nedi sekken med? Hvor kan jeg få kjøpt duck-tape? Og finnes det en bra hoftesekk til en rimelig penge? 1. Sports-/paddlebutikk 2. Jernvareforretning, bensinstajon+++ 3. Kommer an paa hvordan du definerer en bra hoftesekk, storrelse, bruksomraade+++ Siter
Ole Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Ikke noe kjempedyrt, men noe jeg vet at holder, ca 15 l. Bruksområde blir vel "speiding etter rein" og småturer. Siter
Andreas Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Hvor kan jeg få kjøpt små poser på 5-20 liter for å pakke div. ting nedi sekken med? Hvor kan jeg få kjøpt duck-tape? Og finnes det en bra hoftesekk til en rimelig penge? www.sportsnett.no eller butikken i Parkveien Oslo har i alle fall ducttape og "poser"... Siter
panda Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 REMA 1000 sine fryseposer er mer enn bra nok og koster omtrent ti øre stykket. Ducttape er billig og bra på Jernia. Ingen vits å betale masse ekstra i en sportsbutikk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.