Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter og leker litt med tanken på å gå trøndelag på langs. Forestiller meg å starte i femundsmarka i sør, følge svenskegrensa sånn ca. og ende opp i børgefjell i nord. Noen her inne som har gjennomført lignende tur fra før, og som sitter på noen erfaringer vil jeg mer enn gjerne høre dem! Gjerne kom med "checkpoints" dere mener er verdt å besøke underveis, tur-ruter, osv. Kan vel si at jeg ikke er noen voldsom tinderangler av meg, derfor er det mer interessant med fiskemuligheter, dersom noen vil dele. hehe

Takker for svar!

• 2 måneder senere...
Annonse
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Oi, fått svar gitt :) Har ikke vært her inne på lenge jeg.

Blir ikke noe trøndelag på langs-tur i år hvertfall. Blir en tur til børgefjell i midten av august. Moro det også! Ang trønderturen, blir det forhåpentligvis i 2010. Sitter nokså fastspent på den "sosiale karusellen" med jobb og alt som hører med, så det er nokså håpløst å få til i år.

Uansett, har tankene begynt å gå mot å ta den helt ut å gå norge på langs om to-tre år. Trenger en såpass lang tidshorisont på et så ambisiøst eventyr både fysisk, psykisk og finansielt. Tenker på å starte ved grense-jakobselv, men sluttpunktet har jeg ikke bestemt meg for enda. Halden eller lindesnes er alternativene. Er det noen her som har tatt turen, både trønderturen og norge på langs, som har noen tips eller erfaringer og komme med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.