tomand Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hei! Er de noken som veit om noken sports/sol briller som er litt robuste, og kan brukes på fjelle? Hadde tenkt å legge ca 500 kr i det Siter
Lompa Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Både dyre og billige briller gir beskyttelse for øynene. Så må du bare finne noen som passer. Jeg kjøper alltid sånne med stenger som buer rundt hodet og ikke over ørene. Da kan du legge stengene utenpå lua. Siter
Øystein_S Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Polaroid har gode briller til overkommelige priser. Ellers er jo CEBE bra, men litt dyrere. Siter
t0bbE Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Biltema er plassen! "Sportsbrille" til 35,- som beskytter 100% mot UV-lys og tåler faktisk en del, er liksom ikke så farlig heller om de blir ripet opp eller forsvinner! God passform også! Anbefales! Siter
agno Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Polaroid har gode briller til overkommelige priser. Ellers er jo CEBE bra, men litt dyrere. CEBE har trukket seg fra det norske markedet, fikk jeg høre da jeg forsøkte å få tak brebrillen deres i vår. Det var dumt. Siter
Kjellis Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg har et par CEBE Spot og er kjempefornøyd Kjekt med avtagbar sidebeskyttelse Siter
Øystein_S Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg er også glad i CEBE spot. Hvis ikke disse er å oppdrive lenger ville jeg sjekket ut disse: http://www.dnt-turutstyr.no/article.php?ar_id=8293&fo_id=4116 Siter
LarsD Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har også spot, men trenger nye glass - kan dette bli vanskelig? I så fall veldig synd, kanonbrille. Siter
Thomas. Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 har cebe spot og har brukt dei mykje, eg meget fornøyd med dei, kjøpte dei rett før dei blei trukket fra markede, meget synd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.