Carl F Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 På siden vår er det nå lagt ut en liten rapport fra dagens tur som gikk til Tonekollen i Østmarka. Se "nydelige" (tatt med kompaktkamera ) utsiktsbilder mot bl.a. Gaustadtoppen. Gå inn på http://tinderanglerne.blogspot.com/ Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Kim S Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 tipper det var din carbon meridasykkel som sto på vangen da... Skulle gjerne vært i skogen i dag jeg og, men hadde ikke tid Siter
500fjell Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Fin rapport Carl Fredrik! Men nesten skammelig at du ikke var på ski i helgen var knallforhold på Sollihøgda i dag Så må vel skadene snart ta slutt, vondt i benet, ryggen og nå sykkeluhell Siter
Carl F Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Fin rapport Carl Fredrik! Men nesten skammelig at du ikke var på ski i helgen var knallforhold på Sollihøgda i dag Så må vel skadene snart ta slutt, vondt i benet, ryggen og nå sykkeluhell Hehe Som jeg skrev: ingen varige men etter fallet. Og nå er det bare 4 dager (i morgen 3) til jeg skal begynne å løpe. Gleder meg enormt. Som en liten ventegave, meldte jeg meg netopp på Gøteborgsvarvet 16 mai neste år. Skammelig at jeg ikke var på ski, men jeg hadde ikke sjans til å komme meg til Sørkedalen eller Sollihøgda. Gidder rett og slett ikke å reise 1 time og 40 min med kollektivtransport.... Men neste helg: søndag blir det tur/retur Ringkollen!! min 75 km. Siter
Carl F Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 tipper det var din carbon meridasykkel som sto på vangen da... Skulle gjerne vært i skogen i dag jeg og, men hadde ikke tid Du så sykkelen min, ja.... Artig! Den stod ved hovedløypekrysset ut mot Mosjøen.. Jobber du på Vangen eller bor ved siden av? Siter
Kim S Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Du så sykkelen min, ja.... Artig! Den stod ved hovedløypekrysset ut mot Mosjøen.. Jobber du på Vangen eller bor ved siden av? Faktisk ikke vært ved Vangen i dag. Men har mine kontakter Siter
Carl F Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Faktisk ikke vært ved Vangen i dag. Men har mine kontakter Nå lurer jeg.... Noen du kjenner som har sett sykkelen min, da? Kanskje fordi den stod ulåst? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.