t-nielsen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Fant plutselig ut her jeg sitter at jeg faktisk ikke har en eneste plan for morgen dagen, og siden været lover meget godt over hele sør-Norge i morgen er jeg nødt til å ta meg en tur. Vurderer å ta meg en tur til Gaustatoppen, nettopp for å få med meg utsikten der under best tenkelige forhold. Noen som vet hvordan forholdene er der nå, mulighet for å gå på ski? må jeg ha truger eller funker det å gå på beina? Tips om forhold, eller linker som jeg kan finne det ut på tas imot med stor takk! Siter
LarsOH Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 er nok fler som tenker som deg imårra, da blir det tråkka opp sti fort. Har ikke snødd like mye der som i lavlandet de siste dagene, men ville allikevel tatt med ski og feller.... god tur Siter
t-nielsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Takker! får satse på å ta med skia.. Siter
t-nielsen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Var dårlig med skiføre, så det ble bena igår.. Været var upåklagelig hvertfall Siter
Hjelmizz Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det her e jo en uke siden nå, og ut i fra bildet og bedømme var der en del snø allerede da. Tror dere ski det er snø nok for ski og feller NESTE helg? Kanskje litt vanskelig å si, men.. Flott bilde foresten, fjellet frister:) Siter
Stanp Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Ser ut som det er rimelig bra med snø i det vi går inn i 2009. Jeg og familien var på tur på Bjønnåsen i Rælingen 2. juledag. Sikten var så bra at vi kunne se bl.a Gaustatoppen 134km lenger borte. http://home.broadpark.no/~elysa/bjonnaasen/gaustatoppen2.JPG Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.