Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant plutselig ut her jeg sitter at jeg faktisk ikke har en eneste plan for morgen dagen, og siden været lover meget godt over hele sør-Norge i morgen er jeg nødt til å ta meg en tur.

Vurderer å ta meg en tur til Gaustatoppen, nettopp for å få med meg utsikten der under best tenkelige forhold.

Noen som vet hvordan forholdene er der nå, mulighet for å gå på ski? må jeg ha truger eller funker det å gå på beina?

Tips om forhold, eller linker som jeg kan finne det ut på tas imot med stor takk!

Annonse
Skrevet

er nok fler som tenker som deg imårra, da blir det tråkka opp sti fort. Har ikke snødd like mye der som i lavlandet de siste dagene, men ville allikevel tatt med ski og feller....

god tur :D

Skrevet

Det her e jo en uke siden nå, og ut i fra bildet og bedømme var der en del snø allerede da. Tror dere ski det er snø nok for ski og feller NESTE helg? Kanskje litt vanskelig å si, men..

Flott bilde foresten, fjellet frister:)

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.