Jørgengutten Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg trenger en dunjakke og har sett meg ut Rab Neutrino Endurance Jeg regner med det vil lønne seg å bestille fra USA/annet land. Det jeg lurer på er: Hvor bør jeg bestille fra for å få den billig og trygt levert? Og: Selger de jakken noe sted i Bergen? I så fall kunne jeg prøvd ulike størrelser for å se hva som passet. Går det evt. an å prøve en annen dunjakke som er noenlunde lik i formen? I så fall: Hvilke(n)? Har ikke råd til å svi av 2-3000 kroner på en jakke jeg ikke passer... Jørgen Siter
Vandrelysten Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Tipper Ute eller Platou har den, men er ikke sikker. Du kan jo bestille den fra nesten hvem butikk du vil i hele verden, så lenge det virker seriøst. Evt kan du gjøre ett kupp på ebay eller lign. Siter
Jan Tore Tellefsen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Pass på at dollaren har steget veldig i det siste, slik at hvis du får et godt tilbud på en butikk her i Norge, så kan det være like lønnsomt. I hvertfall slik det ser ut nå. Eneste er at hvis du klarer å snike deg unna momspåslag, så kan det fortsatt lønne seg godt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.