Atomsilda Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne eller noe tilsvarende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsD Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror denne er like god: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=nfm&subgid=89&gid=85 Bla deg ned til "Maske, Ansikt Seirus neoprene med fleece linning". Anbefalte gator i en annen tråd, jeg tok feil, mente denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agno Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sjekk denne: http://stores.channeladvisor.com/3rdPowerOutlet/Items/facemask-black-full-11154?&caSKU=facemask-black-full-11154&caTitle=Full%20Face%20Black%20Neoprene%20Face%20Mask. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har både halvmaske og helmaske, og handla begge på svalbard. Flere av fohandlerne der har bra utvalg, og flere av dem sender vel pr. post også. Ellers fins det endel Gator-masker på Ebay til gode priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syrre Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjøpte min Gator hos Hemsedal Sport, har sett den i endel andre ski-sjapper også.. God å ha på, enkel, lett å brette sammen og tar liten plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grimme elling Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Som tidligere nevnt her, så er det et godt utvalg på alle sportsbutikkene på Svalbard. Ellers er det enkelte forhandlere av snøscootere som har litt utvalg av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lettere frostskader i ansiktet utsetter rynkningsprosessen JHA!! Drit i maske, og behold ditt fortsatt ungdommelige sinn og skinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.