Gå til innhold
  • Bli medlem

Prøvd Garmin Oregon 300?

Fjelljo

Anbefalte innlegg

Annonse

Touchscreen fungerer helt utmerket, er noe spent til vinteren med kulde hvordan den da fungerer. Batterilevetiden er ingenting å si på,

testet med NIMH 2400 og det har ligget mellom 10-14 timer.

Nøyaktigheten er noe dårligere enn 60CSx i følge noen private tester som er gjort, men tror ikke det er noe store greier. Store minuset med den

er at når en har trykt seg langt inn i menyen, så må en trykke seg helt tilbake til hovedmeny for å kunne gå videre....mitt store irritasjonsmoment

med.

Der var det mye lettere med 60CSx.

Det er noen fordeler med den, og en av de er at en får fullt utbytte av de nye Topo Adventure kartene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Kjiver, man kan få en form for 3D effekt på gps, dette er noe jeg håper kan bli bedre med kommende oppdateringer, for i

dag er den ikke opptimal.

http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1326&posts=12&highlight=oregon&highlightmode=1#M3564

Skyggefunksjonen på de nye kartene er ganske flotte, og enkelte turstiene er bedre merket.

Ved å lage ruter/sporlogg på pc så får en se høydeprofilen før en drar på turen, kan jo være en flott funksjon for dere fjellfarere :)

post-1089-133474594783_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står DNT sine hytter og blå og rødmerkete løyper på Topokartene til Garmin?

Jeg har i dag en Satmap active 10 og er ikke spesielt fornøyd med kartene til denne.

Jeg ønsker kart som har stier og løypenett og hytter inntegnet akkurat som de turkartene som DNT selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står DNT sine hytter og blå og rødmerkete løyper på Topokartene til Garmin?

Jeg har i dag en Satmap active 10 og er ikke spesielt fornøyd med kartene til denne.

Jeg ønsker kart som har stier og løypenett og hytter inntegnet akkurat som de turkartene som DNT selger.

Sjekk bildene, kan se ut som løypene er blå i de nye Topo Adventure kartene.

post-1089-133474594794_thumb.jpg

post-1089-133474594808_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.