Arenji Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Etter det jeg har lest graderes Heftyes renne til grad 3-4. Dette forteller jo litt om renna, men jeg lurte på om det er noen som kan gi en litt bedre beskrivelse(evt vet om bøker som har dette), gjerne bilder, fra hvordan det ser ut i renna? Er relativt nybegynner når det gjelder fjellklatring, men har likevel et håp om å ta Storen til sommeren, så jeg er interessert å i vite hva oppgaven går ut på (ettersom jeg har skjønt er Heftyes Renne, og "veggen" før man kommer inn i renna, det vanskeligste punktet på turen) På forhånd takk Ragnar (beklager hvis det er blitt stilt spørsmål om det før, men jeg kunne ikke finne noe) Siter
vertikal Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Du finner en del her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=2247 Siter
Arenji Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Jepp, det er den tråden jeg har lest mest i og, men er det noe utover det? Gjerne en henvisning til en klatrebok, personlige erfaringer osv. Siter
hakonmar Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Prøv klatreførar for jotunheimen. Får kjøpt den på sportsnett. Skal stå der, samt andre ruter opp til storen. mvh. Håkon Martin Siter
Arenji Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Takker for tipset. Har stått mye fint inne her, sjekket også ut boka til Gangdal hvor det var en mer detaljert beskrivelse, så jeg begynner å få et litt bedre bildet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.