500fjell Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har gått eggen fra Steindalsnosi til pkt. 1936? Er den ok, ikke mer enn lett klyving Siter
panda Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Vet ikke om det er noe hjelp, men jeg tok et par bilder da jeg var der opp (ikke digital dessverre). Den så da vitterlig veldig grei ut. Var et punkt midt på som kanskje var litt smalere, men det så egentlig greit ut det og. Det er ellers en annen egg på Steindalsnosi, nemlig den du ser fra Sognefjellshytta. Den tror jeg er verre.. Siter
Nils Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tittet utover den da vi var på Steindalsnosi for en del år siden, og den så helt uproblematisk ut. På etojm.com er det et bilde tatt fra Steindalsnosi og ut mot punkt 1936: http://etojm.com/Galleri/Galleri71_80/G79Steindalsnosi/Nosi2.htm Siter
500fjell Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Panda og Nils! Tusen takk for svar!! I følge bildet så den helt uproblematisk ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.