Heski Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hei alle sammen! I fjor anskaffet jeg meg randoneutstyr for toppturer. Jeg er på jakt etter toppturer med bratt terreng som er delvis utfordrende i Storlidalen. Et stort pluss ville ha vert vis det også er steiner som er snødd ned(pillows) som man kan hoppe på. Som dere sikkert forstår liker jeg litt luft under plankene... Er det noen som har noen gode toppturer på lager? Hvis noen vet om en skavl som er fin å hoppe fra, så si fra. Jeg har lagt merke til at det pleier å være skispor ned fra Okla ned mot Ångardsvatnet. Parallelt med Sandbekken. Hvordan er det med snøskred her? Er det verdt en tur? Har lenge ønsket å kjøre ned frem siden av Nonshøa. Hvordan er det med snøskred på fremsiden der? Er det noe bra terreng for å kjøre? Noen som har kjørt ned der? Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Sitat Hei alle sammen! Hvordan er det med snøskred her? Like vestom rødstreken din feide et passe stort snøskred ned i vatnet og sperra folk og fe inne for ei stund.. Helt i høyre kartkant ser du tegn for telemast, her er en liten slalombakke, trolig belyst etc, men ned her blir det vel ikke bratt nok til deg Siter
Heski Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 okey, takk for opplysningen! Men vet du om det har gått noe skred der jeg har tengnet streken? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.