gi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Høstfargene er på det mest intense nå, og vinteren har gjort et par framstøt de siste ukene. Torsdag tok jeg en tur til Trollstigen for å lufte skia og nyte høstfargene. En del nysnø over 1000 meter, men mildvær hadde ført til blaut snø under 1200 m, og skare over. 15 min bæring av skia til omlag 1000 m, herifra skiføre til topps på Alnestinden. Mer om høstskiturer ved Romsdalen her: http://fjellinordvest.net/content/view/304/1/ Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lurte på om du fikk deg skitur, har vært en del vind de siste dagene. I alle fall her nede. I helga forsvant mye snø i fjellet, søndag morgen var det nysnø ned til ca 1400m. Lavere var det ikke rare flekkene igjen. Trekker seg kanskje litt ned igjen nå, Alnestinden skal ha ned mot -5 grader denne uka Bruker du gamleskia eller kjører du rando når det er litt steinete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Oi! Skitur nå Gleder meg vintern kommer til Oslomarka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Lurte på om du fikk deg skitur, har vært en del vind de siste dagene. I alle fall her nede. I helga forsvant mye snø i fjellet, søndag morgen var det nysnø ned til ca 1400m. Lavere var det ikke rare flekkene igjen. Trekker seg kanskje litt ned igjen nå, Alnestinden skal ha ned mot -5 grader denne uka Bruker du gamleskia eller kjører du rando når det er litt steinete? Gjelder å benytte "vinduene" Var forberedt på litt vind, men ruta er godt skjerma for sørvesten. Brukte nyskia, men det førte til et parti med bæring på nedturen, med gamleskia hadde jeg ikke brydd meg... Var spor etter flere, regner med at de var ute i nysnøen på tirsdag. 500fjell: Er på slutten av lavsesongen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.