Gå til innhold
  • Bli medlem

CAMP Orbit ekspresslynger.


knerten

Anbefalte innlegg

heisann!

Kommer litt ann på hva du skal ha de til!

Som allroundekspresser er de helt greie, og ihvertfall til den prisen, men det er jo snakk om behov.

Personlig foretrekker jeg wiregate til det meste, selv om slike bentgate binere er gode å klippe.

Keylock er digg, men ikke noe must, ihvertfall ikke for meg.

Anbefaler å kjenne på de litt i hånda, og se åssen de er og klippe og å håndtere.

For prisen ser det meget bra ut, men det kommer som sagt veldig ann på behov og prisklasse.

Som rene sportsklatringsekspress-sett er de nok ett av de bedre valgene til under 150 spenn stk.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som relativt "newbe" så trenger jeg vel kanskje allround-utstyr i første omgang?

Blir en del sva-klatring fremover da jeg bor rett ved flere gode crag med både boltede og naturlig sikrede ruter. I tillegg enkel fjellklatring.

Håper imidlertid på mer spennende og utfordrende fjellklatring etter hvert. Isklatring har jeg ikke vurdert ennå. På is og snø er vel wirelock et must.

Jeg har sansen for både bentgate og keylock men man venner seg vel uansett til det utstyret man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.