knadne Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Er vel kansje litt tidlig å tenke på juleferie nå, men har altså begynt planlegningen. Har sett meg lei alt mas og styr runt jul, kunne derfor tenke meg å finne en hytte å feire jul på i år, helst et sted med dugelige snøforhold. Noen som har idèer til et sted å dra, utifra følgende kriterier: -studentbusjett...!! -sør-norge -ok skiforhold DNT-hytter er utelukket, da tanken er å feire jul alene uten en masse tilfeldige folk. Siter
Lompa Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 gå inn på INATUR.NO og søk på statsskog sine hytter. Mange bra hytter til overkommelig pris, og i jula burde det være bra muligheter for å finne noe.. Siter
knadne Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 gå inn på INATUR.NO og søk på statsskog sine hytter. Mange bra hytter til overkommelig pris, og i jula burde det være bra muligheter for å finne noe.. Konge, takker så mye for tips! Her må det være mulig å finne noe! Siter
EinarG Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 DNT-hytter er utelukket, da tanken er å feire jul alene uten en masse tilfeldige folk. Til opplysning: Det er svært mange ubetjente og selvbetjente hytter i DNT systemet hvor jeg mer eller mindre kan garantere deg at du har hytten for deg selv i juletiden. Faktisk nesten samtlige. Lykke til! Siter
knadne Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Til opplysning: Det er svært mange ubetjente og selvbetjente hytter i DNT systemet hvor jeg mer eller mindre kan garantere deg at du har hytten for deg selv i juletiden. Faktisk nesten samtlige. Lykke til! ja, det tenker jeg også, men er ikke sikker på om jeg har lyst til å ta sjansen.. Siter
Tiri Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Sel fjellstyre har hytte for utleie, som nok ville passe til dine kriterier. http://www.sel-fjellstyre.no/ Siter
aleks Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 På finn.no ligger det også mange hytter ute for leie; http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/rent/browse1 Siter
knadne Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Sel fjellstyre har hytte for utleie, som nok ville passe til dine kriterier. http://www.sel-fjellstyre.no/ Den så finfin ut. men fant ikke noe om hvor den ligger, sånn litt mer nøyaktig. Vet du det? Siter
Tiri Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Håper du har funnet svar på spørsmålet selv,har ikke vært her inne før nå jeg ....... Siter
knadne Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Da var hytta leid, tusen takk for hjelpa! Siter
MBK Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ble det hytta ovenfor? Heldig du, jul i fjellet er nok utrlolig koselig! Siter
knadne Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Ble det hytta ovenfor? Heldig du, jul i fjellet er nok utrlolig koselig! Ble hytta ovenfor ja, gleder meg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.