Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel kansje litt tidlig å tenke på juleferie nå, men har altså begynt planlegningen.

Har sett meg lei alt mas og styr runt jul, kunne derfor tenke meg å finne en hytte å feire jul på i år, helst et sted med dugelige snøforhold.

Noen som har idèer til et sted å dra, utifra følgende kriterier:

-studentbusjett...!!

-sør-norge

-ok skiforhold

DNT-hytter er utelukket, da tanken er å feire jul alene uten en masse tilfeldige folk.

Annonse
Skrevet

gå inn på INATUR.NO og søk på statsskog sine hytter. Mange bra hytter til overkommelig pris, og i jula burde det være bra muligheter for å finne noe..

Skrevet
gå inn på INATUR.NO og søk på statsskog sine hytter. Mange bra hytter til overkommelig pris, og i jula burde det være bra muligheter for å finne noe..

Konge, takker så mye for tips!

Her må det være mulig å finne noe!

Skrevet

DNT-hytter er utelukket, da tanken er å feire jul alene uten en masse tilfeldige folk.

Til opplysning: Det er svært mange ubetjente og selvbetjente hytter i DNT systemet hvor jeg mer eller mindre kan garantere deg at du har hytten for deg selv i juletiden. Faktisk nesten samtlige.

Lykke til!

Skrevet

Til opplysning: Det er svært mange ubetjente og selvbetjente hytter i DNT systemet hvor jeg mer eller mindre kan garantere deg at du har hytten for deg selv i juletiden. Faktisk nesten samtlige.

Lykke til!

ja, det tenker jeg også, men er ikke sikker på om jeg har lyst til å ta sjansen..

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.