inaktiv Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Har en snowpeak gasslykt som jeg har hatt mye glede av tidligere, til oppvarming og opplysing av telt. Denne helgen derimot, sviktet den. Tenkte at det var kald gassboks, men da jeg kom hjem og prøvde med en annen gassboks, i romtemperatur, fant jeg at lykten er defekt. Det blir levert for lite gass til lyset. Noen andre som har hørt om noen problemer med disse lyktene? Siter
gremlin Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Har ikke denne lykta, men du har selvsagt forsøkt med nytt (og riktig) glødenett?? Hadde problemer med min primus lampe for noen dager siden, ett digert hull i glødenettet gjorde att det "føltes" som lampa ikke fikk nok gass til å lyse ordentlig. Siter
inaktiv Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 jada, har nytt nett og brent det inn som forrige.. men kanskje dette nettet ikke er finmasket nok for så liten flow? Eller at flow er for liten.. Stikker til UTE med den og hører... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.