sinje Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 hei . jeg lurer veldig på om jeg skall kjøpe multifuelen til trangia eler optimus nova+ er det noen som har noe erfaring? har et 25 stormkjøkken fra frafør. er det dorlig efekt da man buker stekke panne og trangia multifuel brenner det ser ut som om det er litt langt opp til panna fra brennere. Siter
sinje Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 kan man bruke nova+ i sormkjøkken? Siter
Kjellis Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 En kompis av meg kjøpte trangia multifuel til stormkjøkkenet sitt og den fungerer godt den:) Jeg lurer på om det er en Nova som er tilpasset stormkjøkkenet, jeg synes den ligner... Det er ikke noe problem med steking i stormkjøkkenet er min erfaring, jeg har en gassbrenner i stormkjøkkenet mitt som jeg bruker sommerstid og den fungerer greit. Jeg har også en MSR Dragonfly multifuelbrenner som jeg bruker til høst/vinter/vårturer. Trangia multifuelen trenger noe mer forvarming enn Dragonfly'n min, men ellers så brenner den like greit. Kompisen min er i allfall fornøyd Han tenkte egentlig å kjøpe enn gassbrenner til stormkjøkkenet sitt, men kjøpte i stedet multifuelbrenneren da den var på tilbud hos XXL til 579;- Siter
Øystein_S Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Kjøp en standart Nova eller Nova +, og en adapter for stormkjøkken, så har du begge muligheter. Adapter: http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=10620&prodid=1695 Bruker denne løsningen selv, bortsett fra at jeg hadde en Nova for Trangia og kjøpte bein til denne fra Uniflame supply i tillegg. Siter
sinje Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 ok. takk for gode råd den løsnigen tror jeg at jeg skall bruke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.