Gå til innhold
  • Bli medlem

Bobotov Kuk i Montenegro.


Anbefalte innlegg

Hei

Her er ein rapport over turen som dattera mi og eg hadde til det me lenge trudde var det høgaste fjellet i Montenegro i sommar.

Det synte seg at så seint som i år 2000, vart det oppdaga nokre fjell på grensa til Albania, som var høgare enn Bobotov Kuk, som fram til då var rekna som det høgaste.

Det er difor mange stader på verdsveven at Bobotov Kuk står oppført som det høgaste fjellet i Montenegro.

Dersom det er andre som har tenkt seg til topps på Bobotov Kuk, så vonar eg at dei kan gjera seg nytte av denne rapporten.

Link : http://www.zbambus.info/_mountains/_BobotovKuk/BobotovKuk.html

Zbambus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det eg fann på Wikipedia

Zla Kolata is the highest peak of Montenegro with the height of 2543 m, one of peaks of mountain range Prokletije. It lies on the border with Albania.

Eg meinte at det var nokre fleire toppar der som var større enn B.K.

Eg skreiv i artikkelen at dei var ca 200m høgare enn B.K., men her ser det ut som om eg ganga med 10. Denne toppen er berre 20 m høgare.

Eg må kanskje ha tatt med denne toppen Maja Jezercë (2,694 m), men den ligg over grensa til Albania.

Kanskje B.K. er den 2. høgaste i Montenegro? Og den er ikkje slått med mange meter. Det er kanskje dette som gjorde at det var fyrst i år 2000 at dette vart oppdaga.

Sjekk denne linken : http://www.summitpost.org/mountain/rock/155151/kolac-kolata-.html

Zbambus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.