inaktiv Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tenker meg kanskjekanskje på Galdhøpiggen til helga. Skal jeg regne med skiføre? Det er meldt -10 og snø, og yr sine 2,5 m/s vind (gange med 5-10), så vinterbekledning blir det definitivt - men er det forhold for å gå opp på ski nå, eller er det best til fots? Siter
inaktiv Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Turen ble bra, og til andre som senere vurdererer ski kan man bare si at det er, fra spiterstulen, greit med snø fra 1900 meter men det er stort sett for mye steiner til at det er greit med ski ennå... I helgen kom det 15-30 cm snø, så det var nokså tungt å gå. Det kommer sikkert en bitteliten turrapport etterhvert. Siter
inaktiv Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg fått post fra spiterstulen.no som sier at det er brøyta hele veien opp til spiterstulen. Så vet dere dét Siter
MBK Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Og det snør og det snør og det snør i fjellheimen i dag, så de må nok brøyte den veien endel ganger i uka, hehe. Siter
inaktiv Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 kan bli veeeeldig tungt å gå! glad jeg har breie ski... Siter
tomahg Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Har det blitt noen februartur til Galdhøpiggen på deg? Jeg vurderer en topptur kommende uke, og sitter å ser på mulige topper med utgangspunkt fra Spiterstulen. Er det OK å kjøre til, og parkere ved Spiterstulen nå? Siter
MBK Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Kan være småglatt på veien, men det blir brøytet nøye der hver dag. Hvordan pakeringsmulighetene er, vet jeg ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.