Gå til innhold
  • Bli medlem

Aztec pro ski/ NTN-binding og Crispi Evo sko


Qme

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Kjenner ikke til de skiene, men har de bindingene og sko til Volkl Katana 197. Må innrømme at jeg er bare middels fornøyd.. det skal sies at jeg kjøpte "første utgaven" av NTN utstyret og at de i år kommer (har kommet?) med oppdater versjon hvor mange av feilene er fjernet. Min opplevelse var at bindingen løste ut i svinger i høy hastighet (jeg kjører med stiveste fjærer, på stiveste innstilling), og at det slarket litt.. Fikk nye bindinger fra Rottefella men disse ble også dårlige etter ca 30 skidager.

Hvis ikke den nye oppdaterte versjonen er dramatisk bedre og jeg får det gratis fra Rottefella, kommer jeg til å gå tilbake til enten BD 01 eller Voile bindinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Godt å vite andre sine erfaringar. Det eg eigentleg var ute ette, var ei ski som ikkje er for brei som t.d Volkl Mantra, men heller ikkje for spiss bak slik som Dynastar Pro Legend. Er ute ette ei slik ski som Scott Aztec, men litt usikker på biningsystemet. Går mykje på fjelle med fellar og renner ned att desse flotte sidene og rennene vi har her på Sunnmøre så tenkte at eg måtte ha ei ski som går under desse kriteria. I tilleg renn eg eindel i trekk. Så er de slik på Sunnmøre at her er ikkje så mange pudder-dagar så skia treng ikkje å vere ei spesifikk ski for pudder. Nokon tips til ski med desse kriteria? Scott Atec er no ei All mountain ski då?

Tingen er at eg har ski, men som er litt korte og i tillegg er skoen for liten til denne sesongen. So eg fann uta at de blir best om eg kjøper ein pakke, also nye ski og sko inkl. binding, noko som viste seg å vere vanskeleg for mine kriteriar(farge, utsjånad o.l). Så hadde lyst på Scott skia, men er heller usikker på om eg skulle sette på randoneè-binding slik at eg kan bruke eit par sko på både nye og gamle skia. Vi får sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.