Kristianrk Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Tenkte det kunne være spennende å høre hva andre skal nå i høstferien. Får håpe dere skal til fjells! Jeg skal krysse Hardangervidda fra Finse til Haukeliseter med telt. Jeg må visst forberede meg selv på -2 grader, snø og kuling:P Siter
Svein Tore Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Høstferie? Någen så har det:) Hørres kjekt ud med krysssing av viddå, husk å legg ud tur rapport. Godt tur! Siter
Kristianrk Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 hehe...ja jeg er enda ungdom, så heldigvis har jeg fri i høstferien Det blir en tur rapport ja, med bilder. Kanskje jeg lager en liten filmsnutt også Siter
larka Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 I høstferien håper jeg det blir vær slik at jeg får meg en tur i Vestfjellet. Med det mener jeg Gausdal vestfjell, dette er "mitt fjellområde." Å vandre med sekk og telt i disse vennlige fjellene er sjelebot for en travel lønnsslave. Skal også en tur til Finnmark, Porsangerhalvøya, på rypejakt. Værmeldinga tyder på at det ikke kommer til å utgjøre noen fare for bestanden, men lell a gut. Siter
takras Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 I høstferien ble fjellet byttet ut mot skogen. En uke på padletur i urbane Nordmarka som lett kunne vært unnagjort på 2 dager. Mao en riktig luksusferie med god mat, god drikke, bading, masse bålfyring og oppakning som ikke hadde gjort seg i "tung-sekk-tråden"... Siter
Nessa009 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Tredagers rypejakt, går for fjellrypa:) Siter
JohnnyGunn Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg var på Madeira. Alt av fjellsko og ditto utstyr var med, men ungene ville bare bade og bade og de er ikke eldre enn at det fikk være ok. Så vandring på Madeira får bli en annen gang. Siter
500fjell Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 ...vandring på Madeira får bli en annen gang. Da har du noe å glede deg til! Onkelen min var der i for et par år siden, utrolig natur der nede!! Noen filmer han har laget: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.