jonolam Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg tenkte å kjøpe meg en choppersykkel med nesten bildekk bak ( Veldig bredt) Har dere noe forslag ? Hilsen Jon Ola. Siter
Storli Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Da tror jeg du har ringt feil forum Her liker vi i utgangspunktet ikke motoriserte kjøretøyer, bortsett fra som framkomstmiddel til start av en friluftsopplevelse og tilbake. Til og fra jobb bruker vi sykkel. Men lykketil med Chopper, uansett hva det måtte bli! Siter
jonolam Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Jeg mente en Sykkel jeg da! Som ser ut som en chopper med bredt bakdekk Siter
barre Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Det känns som att det kan bli väldigt jobbigt att cykla med en sådan cykel..? Siter
Torodd Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Apache sykkel ? Jeg hadde en for 25 - 30 år siden og jeg syklet Lier rundt med den (bokstavelig talt). 35 km med Apache sykkel føltes som 135 km med racer sykkel. OK, jeg var 12 år gammel. Men allikevel var det ikke behagelig. Siter
hilmersen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har sett at de har slike på "sykkelmessen" som pleier å dukke opp i oslo fra tid til annen. Vet at det ikke er det du spør om....men en slik en http://www.sheldonbrown.com/harris/surly-pugsley/index.html kunne jeg godt tenke meg......må være morsom på snø! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.