Gå til innhold
  • Bli medlem

Rengjøring av fjellsko

TomasF

Anbefalte innlegg

Annonse

Såpe og vann vil jeg si. Jeg har en gammel oppvask kost liggende ved hageslangen og der børste jeg av dritt og lort (også under) før jeg sette støvlene til tørk i bua mi. Og dagen etterpå er det å smøre ny impregnering på. Hvis den er slitt bort. Og ett par dager i lyng og myr , gjør nok at ny impregnering må til. Mine støvler har glatt lær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ot.

Gjør det samme som Robinson. En god børste er tingen, små skobørster blir litt pinglete. Bruker selv en jordan gulvskrubb, lettere å få vekk møkk som sitter godt fast. Har du glatte lærstøvler må du gjerne smøre dem ofte. Gjør det som regel etter hver tur. Ta av skolisser og smør skoa godt. Har selv gode erfaringer med bivoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.