Gå til innhold
  • Bli medlem

Sagtinden i juni..?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på åssen snøforholdene er i Rondane for tiden. Har dårlige erfaringer med vårturer i området, men nå er det jo praktisk talt sommer. Er snøen i Rondane bort vekk nå..?

Tenker meg en tur til Sagtinden, med utgangspunkt ved Rondvassbu. Må jo bare teste ut eggen mellom Steet og denne ;) En viss mulighet for at det blir tur neste helg (11. - 13. juni), men ingenting er bestemt foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sittet på 1600 m.o.h. i dag og studert bl.a. Rondane fra sør, og der er det ikke mye snø igjen å snakke om. Topper som Rondslottet, Storronden, Digerronden, Midtrondene, Veslesmeden og Storesmeden kan man knapt se en hvit flekk på, mens det var litt større hvite flater vestover. Men Sagtinden og eggen dit kunne jeg ikke se p.g.a. disse to belgtoppene som sperrer utsikten fra sør. Uansett vil jeg tro at det er veldig greit å gå på Sagtinden nå slik snøforholdene er på toppene omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.