500fjell Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Elgbæsjen lå utpå den brede nordryggen nord for toppunktet, og ja, jeg har vitner Den var riktignok frossen, og ikke helt fersk. Siter
Dag G - Evje Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Det er sant det dere sier, var på Gaustatoppen i går og så elgekskrementer oppe på toppeggen Ja på nordryggen er det vel mulig. Hvor høyt var det ?? Siter
500fjell Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 1700 tallet, hadde det travelt med å rekke bussen ellers skulle jeg tatt et bilde. Siter
Bjørn-Even Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 jada, det var det! sånn... nå er det bekreftet av 3 personer Siter
Bjørn-Even Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 nei jeg leste visst feil.-. da er det bekrefta av meg og Siter
erge Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Tviler ikke på at dere så elgekskrementer der. Når jeg nevnte en ”medbrakt skrøne” tenkte jeg at ekskrementene kunne vært tatt med opp og lagt ut av en eller annen. For når toppeggen ble nevnt tenkte jeg på eggen mellom hytta og toppunktet – det ville jo vært litt utrolig. Misstenkte ikke dere på noen som helst måte for å skrøne. Fant et fint bilde på nettet med Gaustatoppen og elg i solnedgang. Kanskje det var denne elgen? http://www.rjukanlag.no/Fotoalbum/diverse/naturbilder/index_naturbilder.htm Siter
Annikken Skrevet 20. juli 2022 Skrevet 20. juli 2022 Spottet to elger på vei i underkant av Torfinnseggen og opp mot Kvitskardstindane i dag. God fart opp snøen… Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.