Gå til innhold
  • Bli medlem

God stemning på Patchellhytta 818 moh, Sunnmørsalpane


Qme

Anbefalte innlegg

Artig rapport. :wink:

Jeg var der for noen år siden og til de av dere som måtte være bekymret over en mulig stappfull Patchellhytte kan det opplyses at det er fullt mulig å slå opp teltet rett utenfor hytta. Særlig i retning gamlehytta/bua er det mange fine teltplasser. Der får man både liggeunderlaget og kaffekoppen for seg selv. :shock: Man kan også benytte hyttas fasiliteter mot å betale en avgift, men man må vel strengt talt være ute kl. 19 så vidt jeg husker - uten at så mange pleier å hisse seg opp over brudd på akkurat denne regelen. Man får altså tørket klær og støvler, og vært litt sosial uten frykt for ikke å ha et sted å sove (eller at kaffekoppen forsvinner for alltid 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lokal avisa Møre Nytt (utgåve 25 sept.) stod det at Patchellhytta skal utvidast. Kanskje har artikkelen nådd fram det skal ikkje eg spekulere i (sjølv om dei brukte bilete mitt (utan å ha spurd på førhand)), men det stod nemnt at turistforeninga i Ålesund også hadde vorte oppmerksame på det store besøkstalet og såg seg no nødt til å byggje på. Så då er det berre å ta turen til Sunnmøre og Patchellhytta, no er det snart god plass til 50 personar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjølv om dei brukte bilete mitt (utan å ha spurd på førhand)

Grattis - du har blitt publisert!

Nå trenger du bara skriva ett mail och tacka för att de valde att använda din bild, samt medsända ett kontonr där de kan sätta in betalingen!

Jag vet inte gängse taxa för fotografer - kanske en femhundring? Icke mye att bråka om kanske, men för principens skull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk "barre"!

Tingen er at eg har ikkje fått betaling frå avisa før heller( har gitt dei bilete og artiklar for nokre veker sidan). Muleg det har oppstått ein missforståelse eller noko då, men eg har sendt eit formelt brev via e-post.

Men eg skal følge denne saka. Det skal nok bli ei ordning, men hadde vore fint om dei spurde før dei publiserte bilete mine, men som sagt vi har hatt ein avtale før så mogleg det her oppstått ein misforståelse.

Eg er mest gla for at hytta no blir utvida. Mogleg at avisa fekk ideen frå artikkelen min, snakka med DNT ålesund og spurde om det var planar for utviding av hytta. Det var det tydlegvis og dette enda med oppslag i avisa der dei brukte bilete mitt. Synd eg ikkje sende inn artikkelen først då, så kunne dei følge den opp med den glade meldinga at ho VERKELEG skal utvidast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, då har det kanske blivit en misforståelse som du säger...

Det var hursomhelst en bra artikkel av dig, och goda nyheter att det skal byggas ut. Jag får inte precis fjällkänsla av att vara i en sådan överfull hytta som på bilden din... (men icke heller av ett stort hotell på fjellet.. svår balansgång, det där...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.