Gå til innhold
  • Bli medlem

Under åpen himmel i Nordmarka 13-14. september


500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Koselig! Har sett på bildene. Dere er heldige som setter pris på skauen, mer er det ikke å si.Jeg lå samtidig ute et sted i nordlige Finnemarka og hadde selskap av naboen og bikkja. To nydelige kvelder og netter sjøl om det var vått og myrete. Tjernet var jo bare kjempeidyllisk! :wink: Dagsturen på lørdag ble preget av fine vann og koller med utsikt, og forundring over et par gedigne trær.

Hadde mine mistanker om at været var bra i store deler av den norske fjellheimen, men jeg ville være på skauen, for det har ikke blitt så mye av det i det siste. I morra bærer det på lang dagstur gjennom marka, gleder meg stort!

Skal bli artig å se litt mer nøye gjennom sida deres etterhvert! Blir nok endel interessante turer å lese om der kjenner jeg dere rett... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har hittil vært så ordentlige på disse turene at det må nesten gjøre vondt. Men etter baris i tårnet-bildet er det håp å spore. :)

Tilfelle noen lurer så er det ikke noe mål i seg selv å komme forbi baris-på-fjelltoppen-stadiet. Er helt riktig å være på huleboerstadiet langt opp i 20-30-årene. :wink: Men etter hvert sparer man det gjerne til 2k’ere vinterstid og helst når det er venninner til stede som kan føle seg ille berørt. 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.