Gå til innhold
  • Bli medlem

Uti i nærturen -- unnskyld??


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn

Har alltid lurt på hvorfor det skal alltid være full fres og rock n roll, det skal alltid skje noe, det skal være lyd, masse lyd og skrik og skrål, action!

Fikk heller ikke noe svar på det Ut i nærturen igår, jeg led meg gjennom programmet, men måtte ut på kjøkkenet og trekke meg en rolig te-kopp,

da de begynte å snakke om, og det var alle;

"Topptur, unnskyld, men jeg like å gå på topptur, det er ikke bra det, men jeg liker nå det."

Det å gå en tur rundt 4 grantrær rett bakom villaen sin, en tur i skogen, var liksom det "normale",

men topptur, det var liksom noe helt galt, det måtte bortforklares, hvorfor gjør du det.

Programmet tonet ut til tonene av Ozzy Osbourne, da skrudde jeg av tv apparatet !

Nei takke meg til, en blikkstille tur uten andre lyder enn mine skosåler nedi lyngen til Gråfjellet 1243 moh, 12 km stort sett over 1000 moh, med en voldsom majestetisk utsikt, mine batterier ble toppladet i en fei, og jeg unnskylder hverken det ene eller andre og slett ikke en timers bilkjøring foran en slik 5 timers TOPPtur, når resultatet ble toppladet far som er blid i 14 dager etterpå!

PS

Mor gikk tyttebærtur i granskogen samme dag, 1 times tur heimafra inni granskogen oppi Oksbåsen, 1 times plukking, alt hun opplevde var en vond rygg, humøret var ikke helt godt,

hun syns skauen var tung, klam og "skremmende"

:shock::shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.