Radius#1 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Hei, bestillte en primus over nettet på mandag morgen 8.september og fikk en automatisk generert ordrebekreftelse samme dag. Fyrte umiddelbart igang nettbanken og betalte (for primus inkludert frakt) og refererte til ordrenummer etc på melidngen til mottaker. Alt OK so far. Men siden har det vært stille, ingen primus, ingen svarer på telfonen (som er slått av), ingen svarer på mail. Når jeg logger inn og sjekker ordrestatus står det "ubehandlet". Mulig at det bare er meg som er utålmodig (tross alt bare 4 dager siden jeg bestillte). Jeg burde bare slappe av og anta at primusen dukker opp i neste uke? Kanskje primuskongen er på jakt akkurat nå og at ordren min vil bli behandlet senere? Men, jeg sliter med parafin abstinenser og gleder meg til å teste primus Er det andre som har handlet av Techthor som kan berolige meg? 1 Siter
Radius#1 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Merkelig, fortsatt ingen svar på e-post, og telefonen er fortsatt "slått av eller utenfor dekning". Får tenke positivt: høstjakta er vel over snart Siter
Mayhassen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Høres jo useriøst ut, jakt eller ikke! Han kommer i allefall aldri til å få noen penger fra meg, bra du sier i fra. Siter
Radius#1 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Ho hei, nå begynner det å skje ting Ringte igår og da var det faktisk noen som tok telefonen Primusen er faktisk på vei i posten, og idag tidlig står det "behandlet" på ordrestatus. Var nok bare en uheldighet at jeg bestillte på feil tidspunkt, antagelivis midt i en to ukers høstferie. Moralen er: ring alltid på forhånd før du plasserer en ordre i nettbutikk. Siter
bonzai Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Og en liten moral for de som driver nettbutikk: Legg ut en liten notis hvis dere "stenger butikken" en periode. Siter
TrondA Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har kjøpt 6 primuser, en Vapalux - lampe og en del kjeler og tilbehør. Mine erfaringer er utelukkende gode. Jeg har også bestilt to nye brennerhoder etter at jeg lånte ut primuser. Disse ble fyrt helt feil, men fikk nye hoder uten å måtte betale for dette. Har bestilt både på oppkrav og ordinær forsendelse med postgiro. Rask behandling. Varene sendes godt innpakket i Bergens Tidende og bobleplast. Når jeg har påpekt svakheter ved produktene, lytter de ettertenksomt og ønsker å prøve ut selv. Veiledningen er kompetent og ærlig på iboende svakheter. Dette er en spesialbutikk for spesielt interesserte. Kundene har derfor kunnskap om produktene de selger. Dette er butikken flink til å ta høyde for og anbefaler derfor produkter som står i stil med kundens preferanseramme. De kommer ikke løpende med slangeprimuser til meg, for å si det slik... Jeg fikk isteden egen mail da de startet salg på japanske Manaslu primuser. Butikken er varmt anbefalt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.