Gå til innhold
  • Bli medlem

Nord Norsk Klatreskole


Fjellfanten

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til halvårskurset deres?

I og med jeg er "ferdigutdannna", kan jeg ikke ta meg tid eller råd til UIAGM utdannelsen. Men 1/2 års utdannelsen er innen rekkevidde. Men spørsmålet er hvorvidt dette er nødvendig..og om diplomet teller noe som helst. Noen som veit om jobbmuligheter etterpå (tenker ikke fulltid, men kanskje en sommerjobb til fjells/bre osv..) Er det i det hele tatt matnyttig, eller blir det "kan en brøkdel" av alt..? Synes 40 000 kr er litt for mye å bruke på et rent morroår, selv om det kanskje ville vært verd halvparten som en ren ferie..

http://www.nordnorskklatreskole.no/ik.html

Se halvårskurs..

Noen som har gått der eller kjenner noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen som kjenner til halvårskurset deres?

I og med jeg er "ferdigutdannna", kan jeg ikke ta meg tid eller råd til UIAGM utdannelsen. Men 1/2 års utdannelsen er innen rekkevidde. Men spørsmålet er hvorvidt dette er nødvendig..og om diplomet teller noe som helst

Selvfølgelig teller diplomet noe > for deg selv!!!

Og såfremt du har lyst til UIAGM, har du råd!

Har vondt for å tro du lærer mere, enn hos Torbjørn & Co i Henningsvær.

Skal du lære noe, så drar du dit.

Dette halvåret bør du absolutt ta, såfremt du har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen eller har du gått der sjøl?

Du virker overbevist om at dette er vel anvendt tid.. :)

UIAGM er uaktuelt, i alle fall uten å ta de 6 mnd først, mangler noe på opptaket før jeg kan begynne. Dessuten ønsker jeg ikke jobbe fulltid med dette. Men ha MULIGHETEN til en interessant sommer- eller deltidsjobb er ønskelig.. Derfor hadde det vært moro å møtt noen med erfaring fra skolen og helst tiden etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.