FU Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er tydlegvis kome hoggorm på Hardangervidda: http://www.hardanger-folkeblad.no/hfnyhende/article3766313.ece Har andre truffe på "nye" dyr i fjellet som ikkje har vore så vanleg før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har truffe på ekorn 2 mil frå nærmeste tre. Regner med det var en vildring på fjelltur slik huggeormen var. Fant også harespor på toppen av Hardangerjøkulen. Hva fanden hadde den der å gjøre ??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har truffe på ekorn 2 mil frå nærmeste tre. Regner med det var en vildring på fjelltur slik huggeormen var. Fant også harespor på toppen av Hardangerjøkulen. Hva fanden hadde den der å gjøre ??????? Hva er en "vildring"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robinson Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vet ikke hvor "nytt" dyret er på Hardangervidda, men jeg kom over en mink ved vesle selstjørn for ett par år siden. Stor var den også. Hadde veldig lyst å få avlivet den, men man har ikke med seg noen til den slags en sommertur i fjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polardego Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vet ikke hvor "nytt" dyret er på Hardangervidda, men jeg kom over en mink ved vesle selstjørn for ett par år siden. Stor var den også. Hadde veldig lyst å få avlivet den, men man har ikke med seg noen til den slags en sommertur i fjellet. Har støtt på samme problemet en del ganger. Dvs. møtt mink og ikke hatt våpen. Bare på den grunnlaget burde man fått generell bæretillatelse på pistol når man er til fjells. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Springsteen skrev: Hva er en "vildring"? En vildring er en som virrer rund uten mål og mening. Liksom denne fuglen som virret rundt i Åseral i sommer. Noen som har peiling på hva dette er ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 En liten digresjon bare.. Jeg overhørte for ikke lenge siden et par forargede fotturister som klaget over måkeinvasjon på fjellet, og at det ikke var måker i fjellet da de var yngre. Jeg kunne ikke blande meg inn i samtalen, men hadde lyst til å fortelle at utgravninger har vist at det har vært måker i fjellet siden steinalderen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dag skrev: Liksom denne fuglen som virret rundt i Åseral i sommer. Noen som har peiling på hva dette er ? En fiskeørn. Ser ut som stammen i elva ved Evje begynner å bre seg utover Sørlandet. Vi er stolte over fiskeørna som i flere år har hekket i trærne på holmene i Otra. http://valleradio.blogs.no/2008/08/11/fiskeaoslash-rn-fraaring-otra-eller-flor-4574409 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.