Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til valg av bukse: Klättermusen GERE vs. Helsport FENRIS FUSION


aker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestemt meg for en ny turbukse til hovedsak vår/sommer/høst-bruk.

Det har nå kokt ned til:

- Klättermusen Gere:

- Helsport Fenris Fusion: http://www.helsport.no/helsport/productgroup.aspx?t=fenris+herre&containerid=23633&parentid=23631&entrypage=true&guid=1&lnodeid=1&pageid=5007

Jeg har prøvd begge, men har store problemer med å bestemme meg for hvem av de, begge kjennes gode å gå i.

De har i hovedsak mye de samme detaljene, men synes Fenris var litt tynnere(mindre slitesterk kanskje) enn Gere(er sistnevnte for varm på sommeren?). Fenris har også bukseseler(+). Prisen tenker jeg ikke så mye på(Gere til 1800 og Fenris til 1300).

Håper noen kan komme med erfaringer eller meninger som kan hjelpe meg med å bestemme meg.. Har tenkt å kjøpe i morgen.

Takknemlig for alle innspill! :wink:

Hilsen LM

PS: Jeg har brukt lang tid på å bestemme meg for disse to, så andre forslag er ikke nødvendig.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ente opp med å kjøpe Gere. Fikk prøvd den på tur i helga, har så langt bare lovord å si om den.

Svært god å bevege seg i, detaljene er gjennomtenkte, gode lommer, behagelig belte(selv med hoftebelte på sekken over) og god luftemulighet.

Selv om softshellen er tykk er den ikke for varm, den puster godt.

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, så intressant ut den der. Lagt till i favorittene!

Hvordan er ryggen på den? Ønsker meg forhøyet ryggdel.

Er litt usikker på om jeg skjønner hva du mener med forhøyet ryggdel?

Den har, etter min mening, et normalt buksesnitt, og er dermed ikke spesielt forhøyet ryggdel..

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.