tomhug Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Heisann! Fikk meg en brukt MSR Whisperlite international som har vært brukt på parafin. Jeg kunne tenke meg å prøve den på miljøbensin og lurer derfor på om man må bytte dyse? Fikk ingen andre dyser med og er derfor litt usikker. mvh Tom H Siter
Utpåtur Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Du må bytte dyse. Kjøp et repsett, så følger det med dyse + annet ymse du kan få bruk for. Siter
LarsOH Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Eller....kontakt en sportsbutikk så kan de bestille det opp enkeltvis. Mener at Vertikal akkurat har begynt og selge delene til MSR løst...fint at man slipper å kjøpe ett rep.sett til 600kr når alt man trenger er en dyse te 40-, Siter
+torese Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 eller du kan bestille fra utlandet. Betalte 29 dollar for mitt rep sett fra usa. tore Siter
grensejegeren Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Heisann! Fikk meg en brukt MSR Whisperlite international som har vært brukt på parafin. Jeg kunne tenke meg å prøve den på miljøbensin og lurer derfor på om man må bytte dyse? Fikk ingen andre dyser med og er derfor litt usikker. mvh Tom H Kjøp expedition kitet fra ebay, det kommer under momsgrensa. Jeg betalte $26 + $5 i frakt. 160 kr, ferdig levert i postkassa... De norske importørene skal ha 5-600 kr for samme kitet... Dette er fra en ebay store. Siter
FredeD Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 www.Needlesports.com er derutover leveringsdygtig i nesten alle MSR dele (3,4£ for den du trenger) og sender billigt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.