Linda79 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Her kommer en postitiv melding i forhold til Haglöfs behandling av reklamasjoner. Jeg kjøpte et par Haglöfs Track Q tidligere i vår. Disse ble kjøpt i en nettbutikk i Danmark fordi jeg ikke fikk tak i riktig størrelse på de sportsforretningene som finnes i området. Etter å ha brukt disse på noen få turer i sommer var jeg mildt sagt misfornøyd. Skoa sugde vann som svamper - og det til tross for at de har gore-tex membran. Jeg sendte så en melding til Haglöfs i Norge, hvor jeg lurte på hvordan jeg skulle gå fram i forhold til en reklamasjon. Fikk da beskjed om å sende dem direkte til Haglöfs Norge, så skulle de ta stilling til reklamasjonen etter testing. Det gikk ei snau uke etter at de hadde henta dem på postkontoret så kommer meldingen om at skoa ikke tilfredsstiller deres krav til kvalitet. Derfor får jeg et nytt par av den nyere modellen Hawk Q som erstatning. Vil bare gi honnør til Haglöfs som gav en rask tilbakemelding på reklamasjonen min. (Og håper samtidig at det ikke tar lang tid før jeg mottar erstatningen..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.